Zakupy kosmetyczne

Witajcie,

Zebrało mi się trochę produktów,które ostatnio kupiłam. Część z nich już miałam, niektóre to nowości. 


1. Puder ryżowy Ecocera- kupiłam kolejne opakowanie, poprzednie starczyło mi na ok. 6 miesięcy. Najlepszy puder ryżowy jaki miałam. 

2. Antyperspirant Dove Original- jeden z moich ulubionych antyperspirantów. Chroni przed poceniem i przykrym zapachem, do tego nie zostawia plam na ubraniach.

3. Woda toaletowa Mexx Black- kupiłam dwa w promocji Rossmana, ostatnio bardzo mi się podobają te perfumy.

4. Pasta do zębów Elmex Sensitive- uwielbiam tą pastę. Polecam wszystkim z wrażliwymi zębami i dziąsłami.

5. Żel do brwi Maybelline- moja nowość, jeszcze go nie używałam.

6. Żel do higieny intymnej Ziaja- dawno nie miałam żelu do higieny intymnej z tej marki, kupiłam dla odmiany od Lactacydu.

7. Oliwka Hipp- dla mnie nowość, wszyscy polecają tą oliwkę, więc się skusiłam.

8. Krem do twarzy Ziaja 25+- jeden z moich ulubionych kremów do twarzy na dzień.

9. Płyn do kąpieli Avon- bardzo lubię płyny do kąpieli z Avonu, bo są bardzo wydajne i ładnie pachną, do tego cena jest niska. Biała lilia to jeden z moich ulubionych zapachów.


Miałyście któryś z tych produktów? 

Życzę Wam miłego weekendu;)



Komentarze

  1. Lubię antyperspiranty Dove. ;-) Szczególnie ten z niebieską i białą zakrętką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oliwkę Hipp miałam i bardzo lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam puder Ecocery, ale bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder i ja muszę kupić!
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy, kiedyś bardzo chętnie używałam kosmetyków ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością na recenzje żelu do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na oliwkę Hipp też czuje się zachęcona, trochę już jest sławna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. U mnie również, używałam innych, ale Elmex to mój hit od lat;)

      Usuń
  10. Ten płyn z Ziaji z kwasem laktobionowym lubię, jeden z lepszych jakie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO nie wiedziałam,że jest taki dobry;) ja kiedyś używałam konwaliowego bardzo często.

      Usuń
  11. Ja właśnie na zmianę używam tych dwóch żeli do higieny intymnej, raz ten a raz z Lactacydu :) oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystam od czasu do czasu z pasty elmex ale staram się przeplatać ją z innymi pastami bo nie wiele osób wie że ta pasta od nadmiaru lubi uczulać ....

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu gdzie do wygrania jest box prosto z Japonii!

    OdpowiedzUsuń
  13. Puder ryżowy i ziajke 25+ bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder jest super, również mam i polecam :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. płyn Intima oraz dezodorant Dove-luubię :) a,i płyn biała lilia z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zapachy płynów do kąpieli Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W przerwach między pastami wybielającym stosuje tez elmex, który jest łagodny i wspierający szkliwo i dziąsła :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawi mnie puder ryżowy. Wiele dziewczyn go zachwala. W końcu i ja muszę się w niego zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam puder EcoCera, ale wersję bambusową i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty