Gigantyczne denko...

Witajcie!

Do rzeczy, bo jest tego dużo.... produkty zbierane przed ok. pół roku... taaaak;/ 
Wraz z prezentacją tego co zużyłam załączam krótką "recenzję", a raczej moją opinię.
Przyznaję, że nie wszystko wrzucałam do torby z denkiem, więc pewnie w niektórych kategoriach byłoby ich więcej;) 
Zapraszam!

Zapachy

1. Avon SummerWhite woda toaletowa- niedrogi, bardzo go lubię na lato, to był mój chyba 3 flakon. Polecam.
2. Golce & Gabana Light Blue- mój ulubieniec na letnie miesiące, zdecydowanie kupię ponownie za rok. Polecam.



Kolorówka


3. Puder ryżowy Ecocera- recenzja tutaj Polecam.
4. Puder Rimmel Stay Matte 001 transparent- najlepszy według mnie puder do poprawek z drogeryjnej półki. Polecam.
5. Puder Manhattan Soft Compact Powder nr 1- kolor jak dla mnie za bardzo "różowy" , szybko się zużył, w opakowaniu osobne miejsce na puszek, to na plus, ale zdecydowanie wolę puder z Rimmela. Nie kupię ponownie.



6. Tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational- jeden z moich ulubionych tuszy, daje efekt wydłużenia i podkręcenia na moich niezbyt spektakularnych rzęsach. Polecam.
7. Tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up Mascara-  jak dla mnie tańszy odpowiednik tuszu powyżej, ma nieco inną szczoteczkę niż Mabelline, ale u mnie efekt daje taki sam. Jest  trochę mniej wydajny, szybciej mi się kończy niż Maybelline, ale cena to wynagradza.. Polecam.
8. Żel Essence Lash & Brow- ja używałam go wyłącznie do brwi, moje brwi nie wymagają wiele, nie lubię mega wyrysowanych brwi, najpierw używam cienia, później bezbarwnego żelu do brwi i tyle. Jeśli szukacie podobnego efektu, to Polecam.



9. Pomadka Avon Luxe kolor Rose Tint- dostałam ją od siostry, była świetna! nie jest to kryjąca pomadka, ale bardziej nawilżający balsamik z delikatnym kolorem. Jak dla mnie była to super opcja na co dzień. Polecam.
10. Korektor pod oczy Lovely Magic Pen?-  nie jestem pewna nazwy, bo wszystko się zmazało... był raczej kiepski, małe krycie, małe rozświetlenie. Nie kupię ponownie.


Pielęgnacja twarzy

11. Serum do twarzy Bielenda Super Power Mezo Serum- krótko mówiąc- uwielbiam. Widać zużyciu;) pisałam więcej o tym produkcie tutaj Polecam.



12. Farmona Herbal Care Aloes nawilżająca maseczka do twarzy- była fajna, nawilżała, ale wolę większe pojemności maseczek. Polecam.
13. AA Himalajska maseczka liftingująca z ekstraktem z ryżu- strasznie długa nazwa, ale maseczka była bardzo fajna, efekt bardziej nawilżenia i wygładzenia. Polecam zastosowanie przed imprezą. Polecam.
14. Avon Planet Spa Heavenly Hydration- jedna z moich ulubionych maseczek nawilżających, moja skóra ją dosłownie wchłania. Nie wiem ile opakowań już zużyłam. Polecam.
15. Avon Planet Spa Tajski Kwiat Lotosu- świetna maseczka oczyszczająca, ma również działanie zwężające pory, nie wiem czy jest nadal dostępna. Polecam. 
16. Maseczka L'Oreal Pure Clay Purity Mask- bardzo fajna maseczka oczyszczająca. Polecam.



17. Krem Bielenda Argan+ Macadamia+ Marula- uwielbiam ten krem na noc, dla osób ok. 30 roku życia powinien się sprawdzić, jak dla mnie hit od miesięcy. Za całkiem dobre pieniążki, pisałam o nim już w odkryciach roku 2016. Polecam. 
18. Ziaja Krem nawilżający matujący 25+- całkiem fajny krem na dzień pod makijaż, nie zapycha, nie świecę się po nim jak bombka, jest spoko. Polecam.
19. Krem różany Bielenda- był fajny na lato, żelowa konsystencja, nawilżenie jak dla mojej tłustej cery wystarczające. Na jesień potrzebuję czegoś więcej. Na lato- Polecam.
20. Krem do twarzy na dzień Iwostin Sensitia SPF 20- świetny krem do mojej tłustej cery, nawilżał, miał filtr przeciwsłoneczny, no ideał. Polecam.
21. Krem do twarzy Biolaven na noc- fajny, ale trochę lepki na skórze, bardzo nie lubię tego efektu. Nie kupię ponownie.
22. Krem odżywczy do twarzy Vianek na dzień- próbka bardzo mi się sprawdziła, nie wykluczam zakupu w przyszłości. Jednak mam spory zapas, więc może za jakiś czas. Polecam.


23. Płyn Micelarny Green Pharmacy 3 w 1 owies- był straszny, zwłaszcza do demakijażu oczu, strasznie piekł. Zużyłam do demakijażu twarzy, ale nie kupię ponownie. Nie polecam.
24. Płyn micelarny Iwostin Sensitia- był świetny, ale dosyć drogi, znam tańsze. Nie mniej jednak- Polecam.
25. Be Beauty żele do mycia twarzy- były ok, z tego co pamiętam to stosowałam je do porannego odświeżenia twarzy. Polecam.
26. Ziaja Oczyszczanie Liśnie Manuka żel do mycia twarzy- bardzo mocno oczyszczające żel, skóry suche i wrażliwe może przesuszać, nawet moją tłustą delikatnie wysuszył przy dłuższym stosowaniu. Później używałam go tylko wieczorem i było ok. Polecam.
27. Płyn micelarny Mixa Optymalna Tolerancja- był fajny, z mocniejszym makijażem miał trochę problemu, ale jego głównym plusem było to, że był delikatny. Pompka totalna tragedia! Zazwyczaj uwielbiam tego typu dozowniki, ale w tym przypadku zamiast na wacik produkt leciał wszędzie gdzie nie trzeba (jeśli kupię ponownie, to wersję bez pompki, bo takie są również dostępne)... sam produkt - Polecam.
28. Płyn micelarny 3 w 1 Garnier- mój faworyt jeśli chodzi i płyny micelarne, sam produkt świetny, dobrze radzi sobie ze zmyciem każdego makijażu, ma świetne opakowanie, jest stosunkowo tani. Czego chcieć więcej? ja nie potrzebuję innego (i tak zawsze się na coś skuszę, a później pokornie wracam do różowego Garniera). Polecam.


Antyperspiranty


29. Antyperspirant Adidas Cool Care- jest ok, daje mi średnią ochronę, ma ładny zapach- Polecam.
30. Antyperspiranty Dove w sztyfcie i w kulce- o tak! do mój zdecydowany ulubieniec jeśli chodzi o antyperspiranty... nic dodać, po prostu je uwielbiam. Miałam chyba już wszystkie wersje zapachowe. Chronią, ładnie pachną, nie wysuszają. Polecam.





Pielęgnacja ciała

31. Oliwka Hipp- była ok, ale jest dosyć droga, więcej pisałam o niej tutaj. Raczej nie kupię ponownie.
31. Rozświetlające Masło do ciała Avon Planet Spa Caribbean Escape-  bardzo lubię masła do ciała z tej serii Avonu, to było dość "bogate" i dodatkowo pięknie rozświetlało skórę złotymi drobinkami. Polecam.
32. Masło do ciała Green Pharmacy Żurawina i Malina Moroszka-  bardzo fajne masło, świetnie nawilżało, piękny zapach. Polecam.
33. Naturalny peeling cukrowy do ciała Nacomi-  świetny produkt, pisałam o nim osobny post, tutaj możecie poczytać. Polecam.
34. Aksamitny krem nawilżający do ciała Avon- był fajny, delikatny, ale nawilżający, mało wydajny. Nie wiem czy kupię ponownie. 



35. Żel do higieny intymnej Facelle- dobry zarówno jako żel do okolic intymnych oraz do mycia ciała i włosów. Polecam.
36. AA Ultra Sensitive żel do higieny intymnej- delikatny, wydajny. Polecam.
37. Żel pod prysznic Adidas Vitality- fajny świeży zapach, dosyć wydajny, dobrze mył. Ja więcej od tego typu produktów nie wymagam. Polecam.
38. Avon Senses Delightful Orchard żel pod prysznic- również bardzo fajny, bardziej wydajny niż ten z Adidasa. Ja bardzo lubię żele pod prysznic i płyny do kąpieli z Avonu, są wydajne, ładnie pachną i nie są drogie. Polecam.




Włosy

39. Suchy szampon dla brunetek Isana- totalna tragedia, mega klapa. Użyłam kilka razy i wylądował w denku. Więcej tutaj. Nigdy więcej!
40. Suchy szampon Batiste Sweetie- był fajny, jeśli lubicie klasyczne suche szampony. Polecam.
41. Suchy szampon Batiste XXL Volume- nie zużyłam całego, a wręcz tylko trochę, sklejał mi włosy, efekt odświeżenia marny, nadałby się ewentualnie do stylizacji włosów, czego ja nie robię, więc u mnie wylądował w denku. Nie polecam.
42. Suche szampony Batiste Divine Dard o Beautifull Brunette- moje ulubione, recenzja porównawcza z Isaną tutaj. Polecam.




43. Szampon Dermena- zużyłam dwa opakowania, nie zauważyłam efektu regeneracji, ani baby chair, do tego plątał strasznie włosy. Bez odżywki nie polecam go stosować. Nie kupię ponownie.
44. L'Biotica Repair Every Day Shampoo- bardzo fajny szampon, fajnie nawilżał  włosy, czasami nie stosowałam już po nim odżywki. Polecam.


Dłonie

45. Intensywny krem do rąk Isana- świetny i niedrogi krem do rąk, mam kolejne opakowanie w pracy. Polecam.
46. Krem do rąk Evree Instant Help- uwielbiam całą tą serię. Muszę zakupić ten krem na zimę, więcej o nim tutajPolecam.
47. Kremy do rąk Avon Care- pierwszy miał ładny, ale męczący po dłuższym czasie zapach. Dobrze nawilżał, ale nie na długo. Wersja świąteczna była lepsza, ale szału nie ma.  Nie wiem czy kupię ponownie.





Prawie 50 pozycji, ale dobrnęliśmy do końca;)) Jak pisałam wcześniej nie wszystko co zużyłam się tu znalazło. Czasami zapominałam o wrzuceniu do siaty z denkiem. 
Mam nadzieję, że taki post z krótkimi "recenzjami" się Wam podobał.

Miłej niedzieli. 
Pozdrawiam.



Komentarze

  1. Mnie ta zielona maseczka strasznie podrażniła, a różowy płyn z Garniera uwielbiam <3
    Obserwuję z przyjemnością, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wręcz przeciwnie, ale moją skórę trudno podrażnić;)

      Usuń
  2. Spore to denko, ale na szczęście większość produktów trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachy rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach light blue jest piękny:) ale drogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiam na iperfumy.pl i jest trochę taniej, albo poluję na promocje;)

      Usuń
  5. ale denko! :D jeju u mnie ten szampon biovaxa powodował świąd i przyklap :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up Mascara - bardzo lubię i na pewno kupię jeszcze kiedyś. Ten pierwszy zapach ten z Avonu kiedyż wąchałam - ładny i tani:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow denko gigant! maskare lovely znam i lubię od dawna.
    dołączyłam do obserwatorów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten tusz Maybelline ;) A denko ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ile produktów :) tą serię Vianek bardzo lubię, najlepszy jest krem do twarzy i pod oczy, jeśli chciałabyś kupić to sprawdź ofertę apteki Melissa, kiedy ja kupowałam to wydaje mi się, że tam najtaniej znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ale tym masz kosmetyków ;p ale zaciekawiało mnie kilka propozycji i sporządziłam sobie małą listę rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście sporo tego ;-) ale za pół roku to się uzbiera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. również uwielbiam to mezo serum z Bielendy :) u mnie podobne zużycie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gigantyczne denko! :-) Świetnie, że większość produktów dobrze się u Ciebie sprawdziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam teraz pusty z Ecocery, i niestety trochę bieli mi twarz :/ masz może na to jakąś radę? :)

    Jesteś też kolejną osobą, która poleca Lash Sensational, więc chyba niedługo się skuszę :) za to nie cierpię tego tuszu z Lovely, sprawia że rzęsy wyglądają jakby było ich dwa razy mniej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam też o tym w recenzji tego pudru z Ecocery, że bieli delikatnie twarz. Jeśli nałoży się cienką warstwę to efekt jest super;)

      Usuń
    2. U mnie to niestety nie zdaje egzaminu :/

      Usuń
  15. ale ogromniaste denko :D
    Wiele z tych produktów znam i mam lub używałam kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow bardzo dużo tego. U mnie ledwo 2 kosmetyki się skończyły. Kusi mnie ten zapach Dolce&Gabbana. Musze kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile Batiste :D Też lubię te tusze do rzęs, a przezroczysty kupiłam do brwi tak jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo kosmetyków znam i widzę, że mam podobną opinię na ich temat :) widzę też, że na bieżąco dokupujesz suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne denko,miałam ten zapach z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szaleństwo! Ja bym nie mogła tak długo trzymać śmieci - maksymalnie trzymałam 3 miesiące co i tak było mi za długo ;)
    Z Twojego denka znam:
    -puder ryżowy
    - fioletową maseczkę Avon, ale u mnie wypadła słabo
    - też miałam próbkę maseczki L'Oreala
    - kawowy peeling Nacomi czeka na swoją kolej ;)
    - żel Facelle (ale ja mam w trochę innym opakowaniu)
    - Batiste miałąm inną wersję, ale użyłam kilka razy i wyrzuciłam
    I to chyba tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie GIGA denko !! :D Fajne zużycia !! Znam sporo ! ♥
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawet jak na pół roku to i tak potężne denko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam puder z Rimmela, oba tusze do rzęs oraz płyn micelarny z Garniera :) znam również niektóre kosmetyki z Avonu czyli maseczki do twarzy, które u mnie też kiedyś znalazły się w denku oraz kremy kakaowy i zimowy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Denko gigantyczne, a ja nic z niego jeszcze nie miałam :O

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty