Zestawienie listopadowych paznokci.

Witajcie!

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje ( i nie tylko ) paznokcie hybrydowe wykonane w listopadzie.
Zapraszam ;)

Na wszystkich paznokciach zawsze mam:  Semilac Primer, Semilac Witamin Base i Semilac Top No Wipe. Kolory i pyłki jakich użyłam pod każdym zdjęciem.

( Semilac 044 Intense Blue, Semilac 095 Night in Venice+ syrenka Aquarius Indigo ).


( Semilac 135 Frappe, Semilac 141 Lady in Grey, Semilac 144 Diamond Ring )


( Semilac 015 Plum )


( Semilac 026 My Love, Semilac 037 Gold Disco )


( Semilac 047 Pink Peach Milk, Semilac 141 Lady in Grey, Semilac 141 Lady in Grey+ srebrny efekt syrenki z alliexpress )



( Semilac 141 Lady in Grey, Semilac 141 Lady in Grey+ syrenka szmaragd Indigo )


( Semilac 136 Creamy Muffin, Semilac 037 Gold Disco ).


Które podobają się Wam najbardziej? 

Mam również prośbę, możecie mi polecić jakieś lakiery hybrydowe w odcieniach szarości. Nie koniecznie marki Semilac;)


Komentarze

  1. najbardziej podoba mi się semilac 136

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne propozycje, chyba ostatnia z mlecznym różem podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, ale czerwień i złoto najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie i ostatnie najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie, szczególnie szarość, oraz złoto i czerwień

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieskie, srebrne i połączenie z różem najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te pazurki, najbardziej podobają mi się te drugie szaro-różowe, oraz ostatnie z lakierem Gold Disco <3 Niestety z lakierami nie pomogę, ponieważ sama hybrydek sobie nie robię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty