Nacomi naturalny peeling kawowy do ciała

Cześć wszystkim!

Dzisiaj, po dość długiej przerwie wracam z recenzją naturalnego peelingu do ciała na bazie cukru z firmy Nacomi. Produkt ten wpadł w moje ręce dzięki pudełeczku beglossy. 




Peeling ten można kupić na stronie producenta tutaj oraz w sklepach internetowych, np. ezebra.pl 




Efekty:

Producent obiecuje "efekt szczuplejszej sylwetki" no co do tego się nie zgodzę;)
Widoczna redukcja cellulitu też nie jest do końca prawdą.

Póki co ta recenzja brzmi dość negatywnie, natomiast ja naprawdę bardzo polubiłam ten produkt!
A za co? Otóż za jego cudowne złuszczanie i wygładzanie skóry. Jest to peeling dość gruboziarnisty (na skórze delikatnej według mnie może wywołać podrażnienia, więc uważałabym), ale ja uwielbiam takie zdzieraki;)
Jeśli chodzi o ten rozkoszny zapach, który obiecuje producent to kwestia gustu. Dla maniaczek kawy będzie boski. Mi się nawet spodobał jego zapach, ale przed aplikacją na skórę i w trakcie nakładania, niestety po użyciu zapach, który zostaje na skórze jest już mniej przyjemny.
No i najważniejsza sprawa, po użyciu tego peelingu nie musiałam już stosować balsamu.




Opakowanie jak widzicie bardzo proste, higieniczne.


Konsystencja produktu jest dość gęsta i zbita, co sprawia, że jest on dość wydajny.





Czy polecam? 
Jak najbardziej tak!  sama zapewne kupię ponownie, ale tym razem czaję się na wersję pomarańczową;)

Miałyście produkty tej marki? Lubicie? Co polecacie?

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Fajnie że dobrze złuszcza, bo tak właściwie ma działać peeling, a takie bzdury od producenta że będziesz szczuplejsza to jakaś pomyłka, kto zgadza się w ogóle na pisanie takich bzdur na etykiecie :/ To tak jakbyśmy jedli cały czas czekoladę zagryzając chipsami i popijając gazowanym kolorowym gównem (przepraszam za wyrażenie), później tylko peeling i wow sylwetka supermodelki. Peeling fajnie złuszcza i tego się trzymajmy, jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, nie ma co przypisywać dodatkowej ideologii;) peeling ma złuszczać, ten dodatkowo nawilża, więc i tak jest super!

      Usuń
  2. Miałam inny peeling tej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie tylko ja miałam długą przerwę w blogowaniu ;) Peeling o zapachu kawy z chęcią bym przygarnęła - ale mogę też sama go przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj sama robiłam peeling kawowy, ale ten jest lepszy. Lepiej nawilża skórę;)

      Usuń
    2. Potwierdzam! Choć sama także lubię własnoręcznie wykonane peelingi kawowe :-)

      Usuń
  4. super że jesteś zadowolona, jednak kawowa wersja nie dla mnie ale chętnie skusiłabym sie na inną

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic tej firmy, ale peelingi kawowe lubię - robię sama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham markę i ich produkty a peelingi w szczególności choć tego nie miałam natomiast ostatnio jeden ich produkt mocno mnie rozczarował :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam chyba coś w podobie, tyle, że pomarańczowe ;) Zapach kawy w kosmetykach to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. markę znam, ale peelingu jeszcze nie stosowałam :) osobiście nie przepadam za kawowymi zapachami, więc pewnie wybrałabym inny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że całkiem dobry produkt - wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem kawoszem, nie piję kawy w ogóle, więc i kosmetyków tego typu nie kupuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ogólnie tej marki nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja miałam kokosowy od Nacomi, też cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze mówiąc, raczej nie wierzę w cudowne wyszczuplające działanie kosmetyków ;) ale na peeling skusiłabym się ze względu na kawę ;) uwielbiam jej zapach!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja takie uwielbiam wiec polecam w 100%

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wersja pomarańczowa jest super, polecam! Tą mam w zapasach, też z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wstyd się przyznać, ale nie miałam jeszcze nic marki nacomi.. :(

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dużo dobrych opinii na temat tej firmy słyszałam ale nic z niej nie miałam będę musiała coś kupić

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapach kawy, muszę koniecznie zakupić ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię produkty Nacomi, więc chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie stosowałam peelingu kawowego, chętnie zatem wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty