Najlepszy puder utrwalający eveeeer!

Witajcie!

   Taki tytuł posta zobowiązuje... i bynajmniej nie są to słowa rzucone na wiatr.

   Na początku zacznę od krótkiego opisu mojej skóry twarzy: przetłuszczająca się, z rozszerzonymi porami, niewielkimi niedoskonałościami (pojawiającymi się głównie w "gorsze dni"), naturalnie blada. 
   Jakiego efektu oczekuję od pudru: matowienia, braku podkreślenia porów, nie wysuszania mojej cery, utrwalenia podkładu. 
   
   Jaki produkt spełnia moje oczekiwania? Puder ryżowy fixer Ecocera. Zużyłam prawie dwa opakowania tego produktu i jestem bardzo zadowolona z tego jak się zachowuje na mojej skórze. Zwłaszcza z efektu matowienia ( na ok. 4-5 h) oraz utrwalenia. Do tego jest tani i wydajny. Czego chcieć więcej?...





Poniżej zestawienie starego oraz nowego opakowania. Nowe ma o niebo lepsze sitko i zamknięcie.





Jedyna wada jaką widzę w tym produkcie to fakt, że delikatnie bieli skórę, ale mi ten efekt nie przeszkadza, bo i tak jestem blada;) no znika jak omiotę twarz dużym pędzlem. 

Szczerze polecam Wam ten puder, jeśli szukacie w tego typu produkcie tego co ja.

Pozdrawiam.



Komentarze

  1. Cieszę się że znalazłaś swój pudrowy ideał :D Przypadkiem ja też wreszcie odkryłam swój po wielu testach :D Jak mi się skończy to może spróbuję własnie Ecocery :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ten puder, ale nigdy nie miałam problemu z bieleniem skóry, używam go odrobinę :D Ale w opakowaniu ogromna różnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam niewiele tego pudru, ale wklepuję go puszkiem. To może dlatego;)

      Usuń
  3. Nie miałam go, ale bardzo chętnie wypróbuje, bo już wiele o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam dużo dobrych rzeczy o pudrze ryżowym :) To wspaniale, że Ci pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też miałam pudry ryżowe innych marek,ale nie sprawdzały mi się tak dobrze;)

      Usuń
  6. Super,że dobrze się u Ciebie sprawuje.Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, miałam go ostatnio, teraz od dłuższego czasu używam ryżowego z Paese no i niestety jeśli o mnie chodzi skuteczniej i na dłużej matowi mnie Paese. Ten jest znacznie tańszy, więc jeśli Tobie wystarcza to znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem jego kupna, ale jeszcze się nie zdecydowałam, bo bardziej lubię pudry prasowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder od jakiegoś czasu jest też w wersji prasowanej;)

      Usuń
  9. to prawda ten puder jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Seems nice powder!!
    I am following you, hope you will follow me back
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo coś nowego dla mnie:) jak skończy mi się obecny puder, z chęcią spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze go nie sprawdzałam u siebie jednak słyszałam o nim wiele dobrego :) Aktualnie mam puder ryżowy z innej firmy i jestem z niego zadowolona ale następny który planuje kupić to właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze okazji używać pudru ryżowego, ale jeżeli polecasz to chyba się rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze zaciekawiłaś mnie tym pudrem, ja już od dłuższego czasu szukam takiego co na długo utrwala, jak na razie pokochałam się z MySecret Matt Fixing Powder, ale on mało wydajny i ogólnie jest go mało - chyba się skusze na ten :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty