Małe zakupy kosmetyczne i zapowiedz następnych...


Witajcie! 
Dzisiaj mam Wam do pokazania moje zakupy z drogerii internetowej ezebra.pl

Co tym razem zakupiłam...


1. BATISTE SUCHY SZAMPON DARK & DEEP BROWN 200 ML


2. CATRICE ŻEL DO STYLIZACJI BRWI EYEBROW FILLER 010


3. CATRICE CAMOUFLAGE KOREKTOR W PŁYNIE PORCELLAIN 01


4. SEMILAC BAZA WITAMINOWA POD LAKIER HYBRYDOWY 7ML


5. EVREE MAX REPAIR REGENERUJĄCY KREM DO RĄK 100ML


6. LOREAL POMADKA COLOR RICHE EXCLUSIVE JULLIANE'S ROSE


7. KALLOS KJMN FIG SZAMPON FIGOWY 1000 ml


8. LOREAL NUTRI OLEJKOWY RYTUAŁ ODŻYWCZY KREM OLEJEK


9. MARION AKTYWNY PEELING DO WŁOSÓW I SKÓRY GŁOWY 15G


10. LE PETIT MARSEILLAIS ŻEL POD PRYSZNIC LIMONKA






Większość z tych zakupów to uzupełnienie moich braków w kosmetykach, część to prezenty lub dodatki do prezentów świątecznych. Wczoraj poszalałam na Black Friday i kupiłam już wszystkie brakujące prezenty. Mam nadzieję, że wszystkie będą trafione.

 Jak u Was wygląda sprawa kupowania prezentów świątecznych? Robicie to wcześniej, czy czekacie na ostatnią chwilę?

Komentarze

  1. fajne zakupy, miałam różowy i niebieski krem evree, lubię tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te zakupy i wcale nie takie małe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. olejkowy rytuał miałam olejeki oba, ten do suchej naprawdę miło wspominam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy jestem ciekawa tego suchego szamponu.Obserwuje również i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już mam część prezentów, jednak jeszcze mi kilka brakuje a nie mam kompletnie na nie pomyslu :)

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam korektor Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same perełki tu u Ciebie na blogau :) obserwuje i czekam na nowe posty :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Udane zakupy, szampon z Kallosa mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam oczywiście kamuflaż z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty