Moje hity na oczyszczenie twarzy po lecie.

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam polecić dwa produkty, które świetnie mi się spisują do oczyszczenie mojej skóry twarzy po lecie.

Krótki opis mojej skóry: przetłuszczająca się, ze skłonnością do powstawania grudek podskórnych, bez widocznych wyprysków ( oprócz "tych dni" ), bez większych zmarszczek ( mam 26 lat).

Do rzeczy! Oba produkty przeanalizuję pod kontem obietnic producenta.

1.  Bielenda, Skin Clinic Profesional, Super Power Mezo Serum (Aktywne serum korygujące Anti-Age do cery mieszanej i tłustej, z niedoskonałościami).


                                                                                 

PLUSY:
- rozjaśnia posłoneczne przebarwienia,
- wygładza skórę,
- przyspiesza likwidację niedoskonałości,
- pomaga zwalczyć podskórne grudki,
- ładny zapach,
- lekka konsystencja,
- można nałożyć na nie krem, który zapobiegnie przesuszeniu skóry;


MINUSY:
- nie zwęża porów,
- nie zmniejsza błyszczenia skóry;

PODSUMOWANIE: osobiście bardzo polubiłam to serum, w tej chwili moja buteleczka jest już pusta. Jestem pewna, że wrócę do niego ponownie. Polecam!

Link do opinii na wizaż.pl: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,69368,bielenda-skin-clinic-profesional-super-power-mezo-serum.html

2.  La Roche Posay- Effaclar Duo [+] (Krem eliminujący niedoskonałości)




PLUSY:
- eliminuje niedoskonałości, w tym podskórne białe grudki ( moja zmora),
- pomaga likwidować przebarwienia posłoneczne,
- zapobiega powstawaniu nowych zmian,
- przyspiesza leczenie wyprysków,
- oczyszcza pory,
- zapach,
- lekka konsystencja;

MINUSY:
- lekko wysusza skórę;

PODSUMOWANIE: Effaclaru używałam już od kilku lat, tej jesieni kupiłam wersję + i moim zdaniem jest równie dobra jak ta podstawowa. Polecam.

Link do opinii na wizaż.pl: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,66216,effaclar-duo-.html

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty