Evree Instant Help balsam do ciała i krem do rąk. Recenzja

Witajcie!
Niestety dopadła mnie okrutna grypa i nie byłam w stanie ruszać się z łóżka... na szczęście już czuję się lepiej i przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów marki Evree z serii Instant Help.




Cała seria jest przeznaczona do mocno przesuszonej i popękanej skóry. Moja skóra ciała latem jest raczej normalna, zimą niestety strasznie się wysusza. W skład serii wchodzi balsam do ciała, krem do rąk oraz krem do stóp ( jego jeszcze nie miałam). Oba te kosmetyki bardzo mi się sprawdziły. 

Balsam do ciała ( cena w Rossmanie 19,99zł. warto kupować w promocji)

Zalety:
- bardzo wydajny (właśnie zużywam drugie opakowanie),
- szybko nawilża skórę,
- nawilżenie utrzymuje się na skórze,
- wygładza skórę,
- szybko się wchłania, 
- skóra po nałożeniu się nie klei,
- łagodzi podrażnienia,
- poprawa elastyczności ( myślę, że to dzięki dobremu nawilżeniu);

Wady:
- jak dla mnie brak;)




Skład:



Krem do rąk ( cena w Rossmanie 8,39zł. także polecam zakup w promocji).

Zalety:
- bardzo dobrze nawilża,
- koi popękaną skórę dłoni,
- nawilżenie długo się utrzymuje,
- regeneruje dłonie,
- nawilża skórki wokół paznokci;

Wady:
- trzeba poczekać chwilę aż się wchłonie, ale nie jest to dla mnie aż taka wada w porównaniu do zalet;)




Podsumowując, ja jestem bardzo zadowolona z tych produktów i Wam je również polecam;)

Miałyście je, co sądzicie?

Trzymajcie się cieplutko i zdrowo!;)


Ps. Kosmetyki kupiłam sama za własne pieniążki.









Komentarze

  1. Ten balsam wydaje się ekstra! No i cena tez jest zachęcająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić w promocji, 2 w cenie jednego itp. jeszcze bardziej się opłaca;)

      Usuń
  2. Składy trochę duże, ale i tak bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używalam i był fajny ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kiedyś poznam ten duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam kiedyś te kosmetyki w naprawdę świetnej cenie i przeszłam wtedy obok nich obojętnie... teraz żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych produktach wiele dobrego i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W składzie niestety mniej fajne konserwanty.

    OdpowiedzUsuń
  8. znam i bardzo lubię oba produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam oba produkty i byłam zadowolona :) świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze przyjemności używać produktów tej marki, ale składy są kuszące. Może kiedyś wypróbuję tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam krem i mam balsam ale w innej wersji zapachowe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty