Victoria's Secret Love Spell żel pod prysznic i balsam do ciała. Recenzja

Cześć dziewczyny!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją serii produktów Love Spell od Victoria's Secret.




VICTORIA'S SECRET FRAGRANT BODY WASH 

Żel do mycia świetnie sprawdza się jako żel pod prysznic oraz jako płyn do kąpieli. Zapach jest bardzo przyjemny i zostaje na skórze na dobrych kilka godzin, Nie wysusza mojej skóry, ale też jej nie nawilża. Bardzo wydajny.

Cena: 92,77 zł. na stronie VS tutaj


VICTORIA'S SECRET FRAGRANT HAND & BODY CREAM

Balsam do ciała oprócz przepięknego zapachu również fajnie nawilża skórę, niestety to nawilżenie utrzymuje się tylko do ponownego umycia ciała. Mimo tego bardzo lubię uczucie jakie daje na skórze. Ciało po nałożeniu go jest wygładzone, nawilżone i pięknie pachnie. 


Cena: 92,77 zł. na stronie VS tutaj


Czy są warte swojej ceny??

Cena w złotówkach przeraża, na moich produktach widnieje cena $18, więc ok. 72zł. 
Jednak na stronie VS przy zakupie 4 produktów płacimy 136,58 zł, co za jeden daje 34,15zł a to już jak dla mnie adekwatna cena;) 

Podsumowując ja Wam polecam te produkty! 

Miałyście jakieś inne kosmetyki VS? Polecicie coś?




Komentarze

  1. chętnie bym ten duet wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie kusi mnie ta marka. Zabrakło mi składów, lubię wiedzieć co w kosmetyku siedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Składy niestety nie zachwycają ( na drugim miejscu w balsamie parafina), ale mi krzywdy nie zrobił, a moja skóra ma do tego skłonności;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę znam, ale jeszcze nie miałam nic od nich. Jakoś mnie nie kuszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie cena nie mała.... nawet w promocji... no ale skoro firmówka to i cena odpowiednia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za kosmetykami z VS kupuję tam tylko bieliznę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie miałam bielizny VS, a jestem jej bardzo ciekawa;)

      Usuń
  7. uwielbiam ich kosmetyki <3 mam chyba wszystkie mgiełki :)
    OBSERWUJE www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nic z tego nie miałam wiec to bardzo interesujace :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że zapach utrzymuje się nawet kilka godzin! Moje żele pod prysznicem pachną pięknie, ale po wyjściu i wytarciu się zapach znika :/

    Obserwuję i zapraszam :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają bardzo elegancko te produkty:) chętnie bym na spróbowanie coś wzięła:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, ze zapach jest długotrwały, ale jak dla mnie cena trochę wygórowana. Mimo to prezentują się ciekawie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne są kosmetyki tej marki :)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo spodobało mi się opakowanie ! Skoro polecasz, to trzeba zakupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię perfumy i balsamy do ciała VS. Aktualnie używam Fearless (perfumy w przepięknym flakonie i balsam do ciała), Sexy Little Things (mgiełka i balsam do ciała) i tęsknię za moimi już wykończonymi perfumami Bombshell Forever - cudowny owocowy zapach, uwielbiam te jeżyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaję mi się że cena jest wysoka nawet przy zakupie 4 produktów. Nie zmienia to jednak faktu że chętnie bym coś tej firmy przygarneła.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty