wtorek, 25 kwietnia 2017

Natura Estonica Tonik do twarzy Żeńszeń i Acai- recenzja

Cześć dziewczyny!

Bardzo długo mnie nie było, niestety miałam problemy techniczne... padł mi laptop i utopiłam telefon w umywalce. Mam nadzieję, że moje pasmo nieszczęść dobiegło już końca, no bo ile można;) Przejdźmy do recenzji.



Natura Estonica Face Tonic Ginseng & Acai, czyli tonik do twarzy żeńszeń i acai kupiłam na początku lutego i od razu zaczęłam go używać, bo akurat skończył się mój tonik. W tej chwili jest już pusty, więc mogę Wam z czystym sumieniem powiedzieć co o nim sądzę. 

Od producenta:

Tonik wzbogacony w ekstrakty z żeńszeniu, jagód acai oraz irysu. Pomaga zachować młodość skóry, tonizuje i zmniejsza zmarszczki. Nie zawiera olejów mineralnych, SLS/ SLES i parabenów.
Tonik ma pojemność 200 ml i zapłaciłam za niego 6,99 zł.



Plusy:
- wygodne opakowanie,
- stosunek ceny do pojemności,
- odświeża i tonizuje ( jak każdy tonik);

Minusy:
- zapach ( zbyt intensywny ),
- opinie producenta wyssane z palca... tonik ma zmniejszać zmarszczki?!

Podsumowując produkt ten nie zrobił mi krzywdy, ale niestety nie urzekł mnie na tyle, żeby kupić kolejny. W tej chwili stosuję wodę różaną zamiast toniku i u mnie się lepiej sprawdza. Bardzo ładnie łagodzi moją skórę i pięknie delikatnie pachnie różami (uwielbiam zapach róż ).


Miałyście inne produkty tej marki, polecacie coś?




23 komentarze:

  1. Raczej nie dla mnie :P P.s też miałam tonik który niby działał "antyzmarszczkowo"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszy mnie to działanie "zmniejszające zmarszczki";)

      Usuń
  2. raczej u mnie nie zagości ten tonik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak na razie stosuję ogórkowy tonik z Ziaji i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam i raczej się nie skuszę, a wodę różaną lubię i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą, ale rzeczywiście tonik antyzmarszczkowy brzmi wręcz bajkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze nic tej marki. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za firma, pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natura Estonica;) kosmetyki dostępne głównie w drogeriach internetowych.

      Usuń
  9. Z tymi zmarszczkami, to chyba przesadzili... Nie znam tej firmy i jakoś niespecjalnie mnie ona przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam dokładnie z tej linii krem do oczu i byłam bardzo zadowolona, ale na tonik chyba bym się nie skusiła :-) Ja także preferuję wodę różaną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda różana jest najlepsza;)

      Usuń
    2. Wypatruje niecierpliwie kolejnych opinii :-)

      Usuń
  11. Nie używałam ani jego, ani wody różanej :/.

    OdpowiedzUsuń
  12. też nie lubię intensywnych zapachów produktów do twarzy, najchętniej sięgam po wodę różaną.

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś do mnie nie przemawia ten produkt :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym go nie kupiła. Niestety skład nie jest w miarę naturalny i faktycznie dziwne, żeby tonik zmniejszał zmarszczki.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam jeszcze tej marki, nie znam jej. Jednak przyznaję, że kiedy widze, że producent przesadza, to już nie mam ochoty na dany produkt

    OdpowiedzUsuń